Your cart
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Publikacja, która pomoże Twojemu dziecku nabrać biegłości w procesie pisania. Pozwól, by zaangażowało wszystkie swoje zmysły i zaczęło robić postępy w najprostszych czynnościach manualnych.
"Ćwiczenia grafomotoryczne dla klas 4-8" to książka, w której znalazły się zadania, przeznaczone dla uczniów, mających różnego rodzaju problemy z pisaniem. Niektóre dzieci, mimo ćwiczeń, mają niewyraźny, a co za tym idzie, nieczytelny charakter pisma i trudno odszyfrować to, co napisały. Część z nich dodatkowo nie potrafi rozplanować tekstu na stronie, a także ma kłopoty z wykonywaniem elementarnych czynności manualnych. To z kolei przyczynia się do niskich ocen w szkole, zwłaszcza w przypadku, gdy oceniane są wytwory pracy dziecka.
Książka zawiera szereg ćwiczeń, które dorosłym na pierwszy rzut oka mogą się wydawać banalnie proste. Tak naprawdę angażują jednak wszystkie zmysły w czynność, jaką jest w tym wypadku pisanie. Podstawowe zadania mają podpowiedzieć, w jaki sposób należy komponować tekst, redagować własne notatki, a także jak pisać we właściwym, odpowiednio dostosowanym do sytuacji tempie. Dziecko z czasem zacznie również ubierać swoje myśli w słowa, wcale się przy tym nie wysilając.
Wszystkie z załączonych w zbiorze ćwiczeń były testowane przez podopiecznych Ośrodka Rehabilitacji Dzieci w Centrum Medycznym "Zdrowie" w Kielcach. Pozytywnie test przeszły one również w trakcie konsultacji terapeutycznych w Zakładzie Komunikacji Językowej Instytutu Filologii Polskiej w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach.
"Ćwiczenia grafomotoryczne dla klas 4-8" to książka, w której znalazły się zadania, przeznaczone dla uczniów, mających różnego rodzaju problemy z pisaniem. Niektóre dzieci, mimo ćwiczeń, mają niewyraźny, a co za tym idzie, nieczytelny charakter pisma i trudno odszyfrować to, co napisały. Część z nich dodatkowo nie potrafi rozplanować tekstu na stronie, a także ma kłopoty z wykonywaniem elementarnych czynności manualnych. To z kolei przyczynia się do niskich ocen w szkole, zwłaszcza w przypadku, gdy oceniane są wytwory pracy dziecka.
Książka zawiera szereg ćwiczeń, które dorosłym na pierwszy rzut oka mogą się wydawać banalnie proste. Tak naprawdę angażują jednak wszystkie zmysły w czynność, jaką jest w tym wypadku pisanie. Podstawowe zadania mają podpowiedzieć, w jaki sposób należy komponować tekst, redagować własne notatki, a także jak pisać we właściwym, odpowiednio dostosowanym do sytuacji tempie. Dziecko z czasem zacznie również ubierać swoje myśli w słowa, wcale się przy tym nie wysilając.
Wszystkie z załączonych w zbiorze ćwiczeń były testowane przez podopiecznych Ośrodka Rehabilitacji Dzieci w Centrum Medycznym "Zdrowie" w Kielcach. Pozytywnie test przeszły one również w trakcie konsultacji terapeutycznych w Zakładzie Komunikacji Językowej Instytutu Filologii Polskiej w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach.