Your cart
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Zeszyt ćwiczeń w ramach kursu "Focus Second Edition" mający pomóc uczniom szkół ponadpodstawowych w doskonaleniu znajomości języka angielskiego "Focus Second Edition 3. Workbook + kod (MyEnglishLab + Online Practice)".
Publikacja "Focus Second Edition 3. Workbook" wchodzi w skład kursu adresowanego do uczniów nowej szkoły średniej, absolwentów ośmioklasowej szkoły podstawowej. Kurs ten korzysta z wypróbowanej metodyki i stworzony został w oparciu o założenia nowej podstawy programowej. Uzupełniony został rozwiązaniami cyfrowymi, których wykorzystanie zdecydowanie ułatwi i przyspieszy postępy uczniów.
Kurs stawia na kompleksowy rozwój umiejętności naturalnej komunikacji, poprzez otwieranie na język, uwrażliwianie na akcent oraz naukę poprawnej wymowy. O atrakcyjności kursu stanowi dodatkowo interaktywna wersja podręczników i zeszytów ćwiczeń, dzięki której uczeń jest wyposażony odpowiednio do pracy zarówno w klasie, jak i online.
Zeszyt ćwiczeń "Focus Second Edition 3. Workbook" jest ściśle skorelowany z podręcznikiem, każdej lekcji w podręczniku odpowiada materiał utrwalający w zeszycie ćwiczeń, a numeracja stron w jednej i drugiej publikacji jest identyczna, co znacznie ułatwia pracę. W zeszycie ćwiczeń wykorzystano autentyczne materiały wideo, których można użyć jako wsparcia podczas lekcji, bądź przeprowadzić z ich użyciem oddzielne zajęcia.
Dostęp do interaktywnej wersji zeszytu ćwiczeń pozwala uczniowi korzystać z dodatkowych materiałów i utrzymywać kontakt z językiem angielskim również poza lekcją. Uczeń ma możliwość odsłuchania i obejrzenia nagrań audio i wideo, wykonać dodatkowe ćwiczenia utrwalające zagadnienia gramatyczne realizowane w danym rozdziale, powtarzać słownictwo w wygodnej, interaktywnej formie, utrwalać znajomość środków językowych oraz przećwiczyć zagadnienia gramatyczne, leksykalne i komunikacyjne bezpośrednio przed sprawdzianem.
Dodatkowym atutem interaktywnych materiałów jest to, że zadania są automatycznie sprawdzane, a ponadto nauczyciel dostaje raport o najczęściej popełnianych błędach i ma wgląd w wyniki poszczególnych uczniów, dzięki czemu może zwrócić uwagę na doskonalenie konkretnych kompetencji językowych swoich uczniów.
Publikacja "Focus Second Edition 3. Workbook" wchodzi w skład kursu adresowanego do uczniów nowej szkoły średniej, absolwentów ośmioklasowej szkoły podstawowej. Kurs ten korzysta z wypróbowanej metodyki i stworzony został w oparciu o założenia nowej podstawy programowej. Uzupełniony został rozwiązaniami cyfrowymi, których wykorzystanie zdecydowanie ułatwi i przyspieszy postępy uczniów.
Kurs stawia na kompleksowy rozwój umiejętności naturalnej komunikacji, poprzez otwieranie na język, uwrażliwianie na akcent oraz naukę poprawnej wymowy. O atrakcyjności kursu stanowi dodatkowo interaktywna wersja podręczników i zeszytów ćwiczeń, dzięki której uczeń jest wyposażony odpowiednio do pracy zarówno w klasie, jak i online.
Zeszyt ćwiczeń "Focus Second Edition 3. Workbook" jest ściśle skorelowany z podręcznikiem, każdej lekcji w podręczniku odpowiada materiał utrwalający w zeszycie ćwiczeń, a numeracja stron w jednej i drugiej publikacji jest identyczna, co znacznie ułatwia pracę. W zeszycie ćwiczeń wykorzystano autentyczne materiały wideo, których można użyć jako wsparcia podczas lekcji, bądź przeprowadzić z ich użyciem oddzielne zajęcia.
Dostęp do interaktywnej wersji zeszytu ćwiczeń pozwala uczniowi korzystać z dodatkowych materiałów i utrzymywać kontakt z językiem angielskim również poza lekcją. Uczeń ma możliwość odsłuchania i obejrzenia nagrań audio i wideo, wykonać dodatkowe ćwiczenia utrwalające zagadnienia gramatyczne realizowane w danym rozdziale, powtarzać słownictwo w wygodnej, interaktywnej formie, utrwalać znajomość środków językowych oraz przećwiczyć zagadnienia gramatyczne, leksykalne i komunikacyjne bezpośrednio przed sprawdzianem.
Dodatkowym atutem interaktywnych materiałów jest to, że zadania są automatycznie sprawdzane, a ponadto nauczyciel dostaje raport o najczęściej popełnianych błędach i ma wgląd w wyniki poszczególnych uczniów, dzięki czemu może zwrócić uwagę na doskonalenie konkretnych kompetencji językowych swoich uczniów.