Pomóż swojemu dziecku postawić pierwsze kroki na drodze programisty!
"Gra na kodowanie Zakodowany zamek Kapitan Nauka" to doskonała zabawa dla całej rodziny! Odkryjcie swoje pokłady kreatywnego myślenia i połączcie siły, aby rozwiązać trudne zagadki!
"Zakodowany zamek" to gra kooperacyjna, która pomaga zrobić pierwsze kroki na drodze programisty. A wszystko to w aurze wspaniałej zabawy i bez użycia komputera!
Gra została opracowana na podstawie popularnego systemu nauczania STEM, czyli połączenia nauk ścisłych, nowoczesnych technologii, inżynierii i matematyki. W tej metodzie nacisk kładziony jest na rozwój umiejętności logicznego myślenia, kreatywności oraz rozwiązywania problemów.
W planszowej grze "Zakodowany zamek" zadaniem graczy jest rozwiązywanie zagadek oraz układania odpowiednich sekwencji kart, które tworzyć będą spójne komunikaty i algorytmy. Tylko w ten sposób czarodziej będzie mógł uprzedzić niecne duchy i zdobyć bajeczne skarby. Gra przeznaczona jest dla dzieci od 4. roku życia.
O grze
Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących.
dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli, właścicielka firmy szkoleniowej www.mamtemoc.edu.pl
Autorzy
Hubert Bobrowski jest autorem licznych gier edukacyjnych dla dzieci. Jego produkcje zabierają młodych graczy w świat nauki, historii i magii. Wszystko to w ramach wspaniałej zabawy dla całej rodziny! W skład serii "Kapitan Nauka" wchodzą również takie gry jak: "Co za emocje!", "Sprzątanie", "Moje ciało", "Kształty i figury", "Zima", "Boże Narodzenie" oraz "Historia Polski". Wszystkie plansze i karty zostały wykonane z twardej tektury, co zapewnia bezpieczeństwo zarówno graczy, jak i samej gry.
Za piękne oprawy graficzne odpowiedzialna jest Justyna Hołubowska-Chrząszczak.
W serii również:
- Gra edukacyjna "Na tropie angielskich słówek"
- Gra edukacyjna "Zegar"
- Gra na liczenie "Potwory Głodomory"
- Gra matematyczna "Piraci"
- Gra na mnożenie "Żaby czy kraby"