Your cart
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Nie lada gratka dla fanów matematyki. Gra o wygodnym, kieszonkowym formacie, która pozwoli połączyć zabawę z nauką i zgłębić tajniki procentów. Sięgnij po grę karcianą do nauki ułamków i procentów "Kieszonkowiec matematyczny. Na 200%".
"Kieszonkowiec matematyczny. Na 200%" jest wyjątkową grą karcianą służącą do nauki ułamków i procentów. Chętnie sięgnie po nią każdy, kto jest zwolennikiem nauki poprzez zabawę, gdyż adresowana jest ona do osób od 11 roku życia i spełnia walory edukacyjne. Będzie też świetną rozrywką podczas spotkań towarzyskich osób w różnym wieku, niekoniecznie wielbicieli matematyki. Każdy, kto da się wciągnąć w ekscytującą rozgrywkę, nawet nie zauważy, że przy okazji doskonali swoją znajomość ułamków i procentów.
W niewielkim pudełku, które z powodzeniem zabierzecie w każde miejsce (w podróż, na wakacje, na spotkanie towarzyskie czy do poczekalni u lekarza), mieści się talia kart, dzięki której można rozegrać aż 5 różnych edukacyjnych gier towarzyskich. Spośród 55 kart dwie stanowią zwięzłą instrukcję gry, pozostałe zaś to karty do gry. Autorzy proponują 5 rodzajów rozgrywek: Memory I i Memory II, Klapek, Karuzela i Szachraj. Pierwsza z nich polega na rozłożeniu par kart rewersem do góry i odkrywaniu przez każdego z graczy kolejno dwóch kart. Gracz, któremu udało się odkryć parę, zabiera ją. Zwycięzcą zostaje ten z graczy, który zebrał najwięcej par.
Drugi z wariantów gry Memory oparty jest na podobnych zasadach, gracze odkrywają po 4 karty, a ich zadaniem jest odnalezienie 4 kart o jednakowej wartości. Klapek z kolei ćwiczy spostrzegawczość: gracze wykładają na stół po jednej z posiadanych kart i jeśli wśród nich dostrzegą parę, szybko klepią w stół. Najszybszy spośród graczy zabiera parę, a zwycięzcą jest ten, kto zbierze ich jak najwięcej. W Karuzeli gracze przekazują przeciwnikom karty, których chcą się pozbyć, do czasu, gdy któryś z graczy nie zbierze 2 par. Natomiast Szachraj to gra oparta na zasadach podobnych jak Piotruś.
Poszczególne gry przeznaczone są dla różnej liczby osób, od 2 do 8 graczy w wieku od 11 lat. W każdej z nich zasadą jest wyszukiwanie par (bądź czwórek) mających identyczne wartości przy odmiennym zapisie. Ponieważ autorkami są nauczycielki matematyki mające doświadczenie w pracy z dziećmi na etapie wczesnoszkolnym, publikacja jest rzetelna merytorycznie. Całość uzupełniają pobudzające wyobraźnię ilustracje.
"Kieszonkowiec matematyczny. Na 200%" jest wyjątkową grą karcianą służącą do nauki ułamków i procentów. Chętnie sięgnie po nią każdy, kto jest zwolennikiem nauki poprzez zabawę, gdyż adresowana jest ona do osób od 11 roku życia i spełnia walory edukacyjne. Będzie też świetną rozrywką podczas spotkań towarzyskich osób w różnym wieku, niekoniecznie wielbicieli matematyki. Każdy, kto da się wciągnąć w ekscytującą rozgrywkę, nawet nie zauważy, że przy okazji doskonali swoją znajomość ułamków i procentów.
W niewielkim pudełku, które z powodzeniem zabierzecie w każde miejsce (w podróż, na wakacje, na spotkanie towarzyskie czy do poczekalni u lekarza), mieści się talia kart, dzięki której można rozegrać aż 5 różnych edukacyjnych gier towarzyskich. Spośród 55 kart dwie stanowią zwięzłą instrukcję gry, pozostałe zaś to karty do gry. Autorzy proponują 5 rodzajów rozgrywek: Memory I i Memory II, Klapek, Karuzela i Szachraj. Pierwsza z nich polega na rozłożeniu par kart rewersem do góry i odkrywaniu przez każdego z graczy kolejno dwóch kart. Gracz, któremu udało się odkryć parę, zabiera ją. Zwycięzcą zostaje ten z graczy, który zebrał najwięcej par.
Drugi z wariantów gry Memory oparty jest na podobnych zasadach, gracze odkrywają po 4 karty, a ich zadaniem jest odnalezienie 4 kart o jednakowej wartości. Klapek z kolei ćwiczy spostrzegawczość: gracze wykładają na stół po jednej z posiadanych kart i jeśli wśród nich dostrzegą parę, szybko klepią w stół. Najszybszy spośród graczy zabiera parę, a zwycięzcą jest ten, kto zbierze ich jak najwięcej. W Karuzeli gracze przekazują przeciwnikom karty, których chcą się pozbyć, do czasu, gdy któryś z graczy nie zbierze 2 par. Natomiast Szachraj to gra oparta na zasadach podobnych jak Piotruś.
Poszczególne gry przeznaczone są dla różnej liczby osób, od 2 do 8 graczy w wieku od 11 lat. W każdej z nich zasadą jest wyszukiwanie par (bądź czwórek) mających identyczne wartości przy odmiennym zapisie. Ponieważ autorkami są nauczycielki matematyki mające doświadczenie w pracy z dziećmi na etapie wczesnoszkolnym, publikacja jest rzetelna merytorycznie. Całość uzupełniają pobudzające wyobraźnię ilustracje.