Lemingi Młodzi wykształceni i z wielkich Przecena
Lemingi Młodzi wykształceni i z wielkich Przecena

Lemingi Młodzi wykształceni i z wielkich Przecena

Ostatnie sztuki w magazynie
22,00 zł
Brutto
Lemingi. Młodzi, wykształceni i z wielkich ośrodków to zbiór 40 zabawnych, skłaniających do refleksji opowiadań z życia młodych pracowników korporacji

help_outlineZapytaj o produkt
Lemingi Młodzi wykształceni i z wielkich Przecena

Lemingi Młodzi wykształceni i z wielkich Przecena

Lemingi. Młodzi, wykształceni i z wielkich ośrodków to zbiór 40 zabawnych, skłaniających do refleksji opowiadań z życia młodych pracowników korporacji

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Opis

Lemingi. Młodzi, wykształceni i z wielkich ośrodków to zbiór 40 zabawnych, skłaniających do refleksji opowiadań z życia młodych pracowników korporacji. Karykaturalne przedstawienie ich poglądów, przyzwyczajeń i niepokojów. Książka stanowi kontynuację treści z facebookowego profilu o tej samej nazwie. Bogato ilustrowana.

„Wreszcie powstało coś o nas i dla nas. Z pewnością jest to przełomowa książka, która przynajmniej o jeden krok przybliży nas do Europy. Bardzo się cieszę, że wreszcie wiem, co należy myśleć.”
Alex, 21 lat

„Młodzi, wykształceni i z wielkich ośrodków od lat prowadzą działalność edukacyjną na fejsiku, to bardzo ważne, że książka w odważny sposób podejmuje te same, najważniejsze dla tego kraju tematy: nietolerancję, problem polskiego fashysmu i próby cywilizacyjnego dogonienia Europy, przy okazji promując pozytywny i nowoczesny styl życia. Dyskurs najwyższej próby.”
Fabian, 29 lat

„Potężny cios prosto w wąsatą gębę opresywnego polskiego patriarchatu. Odważne dekonstrukcje i śmiałe, niepoprawne dyskusje. Wiem już, jak powinien wyglądać nowoczesny patriotyzm, za co się wstydzić i co zrobić, żeby zasłużyć na miano prawdziwej Europejki. Dziękuję.”
Maryna, 25 lat

„Nareszcie pojawia się książka o nas – młodych i wykształconych pracownikach korpo. Tysiącami przybywamy z małych ośrodków, aby po ukończeniu zaocznej wiedzy o Czukczach, rozpocząć karierę w korpo i polepszać wyniki naszych pracodawców. Mówią o nas pogardliwie „słoiki”, czy „lemingi”, ale to przecież my stanowimy sushi tej ziemi.”
Jagoda, 26 lat

Szczegóły produktu

2016039
1 Przedmiot
Nowy
Product added to wishlist